It’s my turn to settle down

Igår hadde vi skön kväll med Linn & Etta, kolla på videon (youtube haha) och åt lite smått och gått & drack frön te. Så sött av dem att hålla mig sällskap när jag är sjuk!Känner mig redan mycket bätre då antibiotikan börja påverka. 

Idag skall jag och kusinerna laga mat åt mormor och morfar, jag tror min mormor är lite orolig över att ge över köket men hoppas det blir bra!På kvällen skall vi dra ut med några kompisar. Är det så att alltid när jag är borta orkar alla fa ut men så fort ja e hemma ska alla vara tråkiga, nå idag får jag iaf festa, antagligen sista gången före jag flyttar!EN VECKA, lycka!jeee hoppas vi ses ute på stan idag!

 

I decided to write in swedish today but I’ll do a quick translation…so yesterday we had a night in with two of my friends, they kept me company as I was sick, sweethearts!Today me and my cousins are making our grandparents dinner, we’ll see how that plays out haha. 

Once I’ve accomplished that I’m going out with some friends for the night, it’s my last weekend in Finland and then I’m moving back to NY, so excited. I’m still a little sick but that’s no excuse for not going out and having fun!xoxo- Jenny

Imagemy pretty frands ya’ll

 

One thought on “It’s my turn to settle down

Leave a Reply

